Sopslut!

nämen ser att jag fått läsare redan nu :) kul att ni hittar tillbaka fast jag bara berättat för Karin att jag bloggat igen! =) trevligt att se er tillbaka!
jo men sopslut kan man ju lugnt säga att jag är fy faaan säger jag bara!
idag skulle jag jobba 8.30-17, när fick jag sluta tror ni? jo 19.15!!! nöjd? nääe inte direkt!
hela jävla dagen borta! orkar inte ens tänka längre!
när jag sluta blev det ut på coop eftersom jag inte hunnit handla tidigare i veckan pga övertid och igår hade jag hundkurs! sen bar det av till stallet för att rida Sonatin, gick väl si sådär. orka inte ställa krav, satte på gummiband. fint! mamma va så snäll och tog med Tarzan när hon ändå skulle gå i stenö, tack mammi<3
nu har jag lagat mat. Tarzan ska bara äta så ska jag stendö! näe faan måste ducha! orkar inte, men bara måste. daaah ge mej energi! helt allvarligt orkar inte längre....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0