nöjd

riktigt nöjd med Sonatin idag, red dressyr på östanboskolan! gick så fint i skritt och trav, bara galoppen som saknas så kan man nästan tro att vi är ett dressyrekipage! =O
gick bra på jobbet idag, satt mest på admin men när jag satt i telen va det bara klada kunder =) dom tycker jag om! hihi
när jag sluta blev jag glad när jag upptäckte att det faktiskt fortfarande är ljust ute!
åkte till mammsen och hämtade mitt älskade hjärta, får man ett sms av frida att hon håller på och fixar stallet, go ungen! <3

hem och bytte om och åkte till stallet. red, som sagt gick jätte bra! måste bara skriva de en gång till för det gick ruskigt bra! trodde aldrig att jag skulle komma överens med den där hästen när jag red henne i studsund! men nu så =)
Frida red Natta och det gick jätte bra! kul att se nån annan som kan rida Natta! =)


nu håller jag på att laga mat, prommis väntar förväntansfullt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0