Tysta tankar

vaknade kl 8 av att solen sken in i mitt sovrumsfönster! mysigt! kollar på Tarzan som lagt sig i solen och myser!
låg och myste bra länge! sen klev vi upp och åt frukost. sen åkte vi ner till stenö och tog oss en prommis!
mysigt värre! uppskattades av både honom och mig!
sen åkte vi till stallet och fixade det! mocka och greja. tog hem mathinkarna och gjorde ren dom =) skinande ren!
åkte och hämta frida, så lunchade vi.
tog båda Tarzans på prommis. sen gjorde vi mat sen bar det av till stallet
sonatin gick jätte bra! hoppas att janne kan komma på lördag och sko, det behövs!
efter stallet blev de en längre prommis med Tarzan igen, nu ska jag dushca och gå och lägga mig!


nån som har nå bra tips på att inte stressa?
försöker lägga upp mitt liv så gott jag kan, ändå bara stressar jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0