Toppenhelg!

Helgen har verkligen varit toppen! Lördagkvällen tillbringades med Jennie, kollade på film "Allt för min syster" värd att se, en tår föll ner då och då. hemsk film..  men hemskt bra!
Nyström kika förbi en sväng, vid 12 skjutsa vi in Fredrik och Emilia på krogen, sen parkera vi bilen på donken och drog med oss Nyström på max och åt lite. mysigt mysigt =)
Sen när vi kom hem va klockan lagomt 2, så då skjutsa vi hem Fredrik och Emilia igen.. Svängde förbi hos björn å sa gratta han. Sen va de bums i säng för jenne och mej! låg å tjattra ett tag. sen somna vi som två stockar! kvart i sju ringde klockan.. då skulle vi släppa ut Jennies hästar. vi va MER än död!
Sen åkte vi hem och sov igen!
vaknade vid 11 då va de dags att luncha mina hästar så då passa vi på att mocka å så åt båda hästarna. Sen åkte vi hem igen och låg som två hösäckar på soffan, inge vidare pigg. Börjar bli förkyld och min förkylning sätter sig i bihålerna så blir jätte trött i ögonen!
vid 15 skicka mamma och fråga om jag kunde ta Natta, måste skjutsa syrran på sjukan, lunginflammation =( så vi åkte dit, gick ut i hagen å pussa på henne. <3 hon är så söt, när jag gick ur hagen följer hon efter och kollar på mej med ögonen "men jag då? får inte jag följa" en gång min ponnyplutt alltid min ponnyplutt! <3
På vägen hem handla vi mat, lagade kotletter i gräddsås och ris till. gott vare! Sen stack jag och red. gick inte såå bra, hon kändes som hon va 170 hög, ngt uppblåst! sen gjorde jag Karro sällskap med Tino på täckten då släppte hon efter =) När ja kom hem tog ja en långprommis med Tarzan. Skönt som fan!
när ja ridit klart va de meningen att vi skulle med å åka huv bakom bil, men jennie hade besök så vi hann inte på dom =( När jag skulle hämta Jennie så gick ja i min trappa, så släcktes lampan så de blev kolsvart i trapphuset. när jag hade ca 2 trappsteg kvar trodde ja att ja va nere. men icke sa nicke! vricka foten i landningen så ja slog i backen, ålade mej till porten och drog mej upp i handtaget! haha trodde att jag hade brutit foten!!

Vi åkte in till stan och kollade på när en epa sladda på e center, haha söndagsnöjet! haha men va jävligt roligt att kolla på. Hämtade upp Styffe också.
Sen blev de hem å duscha och lägga sig å sova!


Nå, hur har din helg varit? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0