Ta vara på sista sommardagarna

Gjort ett tappert försök att försöka städa här hemma idag, men idag har min plus varit kraftig hela dagen.. troligen för ja drack energidryck igår?? =/ men då vet jag att jag håller mig borta från sånt tills dom undersökt vad det är för fel. På onsdag ska jag på ultraljud för att kolla pulsen. Nervös! Men.. välbehövligt så jag kanske får samma ork jag hade en gång i tiden..

btw.. tog en prommis till stallet idag. Hästarna fick vila. När jag gick dit lyssnade jag på fåglarnas kvitter, snart är det borta =( jag vill ha sommar jämt! Kom till stallet gick jag till hästarna och tog av regntäcke och pussa på gomularna! Sen jaga jag ut Anna och Pelle så byggde vi om hagen så dom får beta ner vinterhagen innan Saga som haft fång får gå där. Längsta tiden tog väl att fundera hur vi skulle bygga sen så gick de undan! =)
Sen gick jag hem igen, tog senvägen över forsbackabron hem och gick efter ån, så kom en liten båt och puttra förbi. myys! Jag ska verkligen ta vara på dessa få dagar som är kvar på sommaren. För snart är den över ='(
Nu är de en nöjd Tarzan efter att ha varit ute i nästan 3 timmar! sköönt! 

Näpp antar att jag inte kan dra på de så mkt längre nu. bara till å dammsuga och torka golven nu då.. SUCK!
Haha gräset är liiiite högt i nya hagen! Hästarna syns knappt! 

Svar på kommentar:
Josse: Japp hon hade bara korttidsvikariat sen flyttar hon tillbaka till sin stad igen.
Britt-Marie: Hihi jaa de är tur han är så snäll! Verkligen jättenöjd med honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0