Tisdag 23/8

Happ idag vakna man 7.25!!  börjar jobba 8.. va bara att kasta på sig kläder och gå ut med Tarzan å fara till jobbet. Tur att man inte har långt till jobbet!
Va en fruuuuktansvärd seg fm på jobbet idag. lunchade hemma hos Sis <3 idag (syrran) så tog vi en prommis i solen med hundarna hennes. Sen tillbaka till jobbet med en lika seg em.. eftersom de varit varmt idag vill min puls inte alls vara med. på em höll ja på att slocka. men tog en banan så kvickna ja till igen..
Jag vill bara bli frisk och pigg som jag va förr, nu är jag konstant trött och slut. Men imorn ska jag få komma på ultraljud för pulsen iaf. hoppashoppas dom hittar nått som kan hjälpa! 

Efter jobbet kom mamma och hämta mig hemma så åkte vi till stallet, hon red Sonatin idag. Första gången på 5 månader eller nått sånt! Roligt tycker jag! Hoppas höften håller.
Rex va på sitt solskenshumör idag, tar bettet och vägrar göra något, gör han något så stutsar han bara. Tacka vet jag balans! Just DÅ hade ja önska att jag hade all ork i världen att rida ihop honom.
Sen gick jag hem från mamma till mig med Tarzan. Nu ska jag nog krypa ner i sängen tror jag?? kan man göra de kl 20?? fast.. spelar ju ingen roll hur mkt jag sover blir jag ändå inte pigg.
Mamma och Sonatin
jaja negativt inlägg idag, men ni får se det positiva i det att mamma kunde rida och prommis med Sis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0