Ultraljud

Idag kom jag upp i skaplig tid, strax före 7! har inte hänt på väääldigt länge nu! Men jag gjordet! skjutsa mamma på jobbet och åkte till mitt jobb, jobbade 8-12, sen hämta jag mamma och åkte till bollnäs sjukhus och undersökte med ultraljud på min halpuls utan reultat =( Allt såg bra ut. negativt eller positivt?? ingen aning..
Hoppas att läkarna fortsätter undersöka vad som är fel, annars får jag ringa igen. För detta funkar inte, konstant trött och orklös och ökad puls de minsta lilla jag gör! Det är inte jag! Jag är aktiv och pigg! 

Nu ska jag hoppa i ridbrallorna och fara till stallet och rida en sväng. sen ska jag nog träna lite med Tarzan på grusplan tänkte jag. om orken finns? annars blire bara en prommis.
Tarzan märker att de är nått som inte är korrekt hos mig, så jääävla mammago hela tiden. men jag gillart min lilla gogris! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0