Vilodag=full i energi

Idag har varit en riktig skit dag på jobbet, inte varit motiverad för fem jäävla öre! Tacka vet ja musik som gör mina dagar!!
Jaja på lunchen va ja å tanka och hämta en fisk hos Larsson och dumpa den i mitt akvarium, en sån där ful jävel som suger på fönstren. Men den är duktig som städar iaf!
Skällt på Ikea idag också, hade fått melj om sveriges största loppis. Den vill eller jag vill å vill. Men ja.. vill man ju va med på så vi blir av med farfars grejer nån gång. Så läste informationen och då stod det 2010, mejlade dom och fråga om de va fel info eller gammalt utskick. Fick inge svar, undertiden blev de fullbokat. Då fick man en annan mejladress, skickade dit och gnällde lite. "du är på reservlistan" fick jag till svar. Sen svara dom på första mejlet och då fixa dom så vi fick komma! =) Så den 3 september står jag utanför ikea och säljer lite av farfars grejer.

Va inte alls sugen att åka till stallet idag.. men ja jag hoppa väl i ridbrallorna å åkte dit. Tog en sväng på Rex, som hade vilodag igår, vilket märktes idag. Full i energi! hihi =)


Har även planerat lite höstaktiviteter idag:

26 Augusti "modell för en dag"
27-28 Augusti Peter Eriksson träning
3 September Ikea loppis
8 September Första Gaby träningen (kommer vara varannan vecka, jämna veckor)
10 September loppis på stan
17 September Delsbo hopptävling
24 September Rasparad med Tarzan på hundklubben
1 Oktober Storvik hopptävling, om jag får nån som hjälper mig
22 Oktober Ockelbo hopptävling
28 Oktober Ullared, Gekås
5 November Gävle RS hopptävling

Hihi så ja, jag har lite å stå i! =)


För övrigt hörde jag en riktigt gammal låt på radion idag, "I Will Love Again" grymt bra vill jag säga! Tröttnar aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0