Läskigt värre!

Igår (Onsdag) va dagen inte mindre fartfylld än dom andra! haha!
Börja med att släppa ut hästarna på morgonen sen morgon prommis med Tarzan å for till jobbet.
Under dagen får jag ett sms att jag måste åka till syrran på lunchen å slänga ut hennes hundar på en kisspaus. Så gjorde de.. När jag sitter där å filurar på allt å alla så får jag ett sms av Carran att hon vill att jag ska följa till gävle å lämna grejer till Miroll å sen hämta Fredrik. Så kasta mig i bilen å åkte tillbaka till jobbet, leta min TL. Hitta henne tillslut. Så eftersom jag har timmar (inte komp) injobbade sen dom gjorde fel på mitt schema så tog jag en timme av dom å min "sluta 16 dag" och slutade l 15 ist. Carran kom å hämta mig på jobbet och åkte raka vägen till gävle. Sen så tog Carran en lite omväg RUNT gävle för att komma till station, haha. Lämna Mirolls saker och gick till nian.. Storshopparna Eve och Carran fick med oss en skjorta (jag) å en sån där rund halsduk man snurrar runt halsen (carran). Haha
Den vid 17 kom Fredrik då åkte vi hem. En liten om väg ut från Gävle för de stog e4 på en skylt å jag tyckte vi borde åkt den.. haha men vette faan vart vi hamna men hamna rätt iaf =)
Släppte av mig på jobbet å ja tog min bil hem å slog in Andreas paket och åkte till mor å far å hämta ut dom å åkte å kalasa för Andreas! Åkte kanske där ifrån vid 20-20.30.. Tog en prommis med Tarzan sen bumms i säng!



Idag har jag bara jobbat.. Sitter å väntar på att klockan ska rinna iväg så ska jag åka å puckla på Carran lite på boxersice! Ska packa i ordning nu bara!

Men shit va de blåser idag! Helt galet! Läskigt kan ja lova att jag tycker de är!

Kommentarer
Postat av: Carran

Uppdateeeeering ;D

2011-12-18 @ 11:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0