Fick en känsla av hemlängtan

blev prommis med Jennie, Carran och Ässie, kanske hur mysigt som helst! Som på gamla goda tiden när dom bodde här ute! Vi gick runt hönsberget och ut vid Arizona, där släppte vi dom så dom fick leka lite. Sen fick dom leka på parkeringen hemma, men Tarzan är rätt trött efter den här dagen så blev inte så mkt bus men lite iaf =)
Vi ska byta tjänster, jag ska rida hennes ponny 1-2 gånger för att hjälpa henne lite, så ska hon tapetsera mitt sovrum =) de gillas!

När ja kom in kollade jag såklart på "Solsidan" haha klockrent ju!
Sen tog jag tag i disken och städningen! disken va ju inte så mkt, 1 stekpanna och 2 kastruller =P lyxigt med diskmakin ju! Sen plocka jag undan och tog snabeldraken på en motionsrunda!
Så nu äre rent inför kommande vecka!

På kvällprommisen passade jag på och boka tvättid så man får undan den också..
Fick vääärldens jääävla hemlangtan idag! första gången ever ja fått de! men... jag gjorde rent avloppet i duschen! fyfaan säger jag bara. va nog de vidrigaste jag gjort. Gör ju rent akvariumet i duschen och de hade samlats där nere, urk!! men nu äre iaf rent!

Blev skapligt less idag när ja red, mötte jag två travhästar, ser man att man möter en annan häst saknar man väl ner, utifall den blir rädd. Det gör jag som ryttare iaf. Och allra helst tycker jag att man borde sakta ner om man ser att det är en hund med! men nej då!! förstår inte varför det är så svårt att acceptera andra!
Så red jag vidare, va nästan hemma möter jag en hund, jag självklart kopplar Tarzan, men den mötande hundens ägare tyckte att dom kunde hejja på varandra så de fick dom göra, gick bra! pust man är ju rätt skitnödig efter vad som hände med båtsman hunden.. Sen gick jag resten av vägen hem med mina små älsklingar ♥

Nepp nu äre läggdags för en annan, hästutsläpp väntar imorn! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0