konstig känsla

idag har varit en relativt bra dag.. cp trött imorse så drog mej till kvart i 7, Tarzan klaga inte han heller lika trött han!
åkte å jobba, sen efter jobbet blev de stallet, hjälpte jennie å mocka åt Niten idag.
sen blev de rida Sonatin. gick bra hon börjar lossna mer och mer i högerbogen, de gillas mycket! efter stallet blev de hem å hämta Tarzan, sen till kickis och äta pannkaka =) tack för maten älskling! gjorde hela stallet på mindre än 2 timmar idag, bra gjort tycker jag eftersom ja mocka en extra box..
strax innan 9 åkte jag från kickis och kvälla hästarna, sen plocka jag ner ljusstakarna och har fyllt på vatten och gjort rent växter och pump i akvariumet, vill städa de men har fått yngel så de går inge vidare..


har en konstig känsla inom mej.. känner mej less. men på vad? skulle vilja vakna upp en dag och känna "fan vilken bra dag"

ska gå å lägga mej med min käraste nu <3
god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0