Life is a highway!

♦ Life's like a road that you travel on
When there's one day here and the next day gone
Sometimes you bend, sometimes you stand
Sometimes you turn your back to the wind
There's a world outside every darkened door! ♦

Borste från tidigare inlägg. Förstår inte varför jag lägger energi..

Blev en tur med mammsen idag, hon red Sonatin, jag Curry. haha båda klaga på att vi hade ont när vi kom hem =P jag hade en för trång hjälm. och mamma fick ont av sadeln, haha pensionärerna ute på vift kände vi oss som. Men de va riktigt trevligt, prata av oss lite! Blev en skritt tur. Curry fick jobba på lite. Sonatin tyckte de va skönt med nån som inte ställde så höga krav, men hon släppte efter i slutet, tror ni mamma blev stolt? hon växte kan man säga!
 
När jag kom hem möttes jag en hysterisk hund, va bra att klä på hund och ut med honom! någon tik som löper utanför så han vill bara vara ute..
Sen tömde jag kameran på bilder för Syrran ska låna den när hon åker till egypten. Och ja brände en skiva åt henne som hon beställt.
Nu ska jag bara gå ut och kvällskissa Tarzan sen krypa till kojs!
Tvättid imorn 17.00 så blir till att skynda sig hem när ja sluta imorn.
Onsdag blir det vilodag för Sonatin, ska jag åka och rinda Sonette åt Jennie istället. Bra för mej att få lite lite olika! :)
Onsdag Kommer Dixie också, ska vara hundvakt.
På Torsdag ska Tarzan på vaccination,
Så ja veckan är rätt schemalagd!
Hur ser din vecka ut?

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0