Så skönt att göra just ingenting

De är precis vad jag gör nu, orkar inte slå på tvn.. är väl ändå inge bra på den.. å står ett tapetbord ivägen och orkar inte flytta på det =P
De blev iaf en prommis med mamma, vet inte alls hur länge vi va ute, men en bra bit gick vi. blåste ganska mycket annars hade vi nog aldrig sluta gått tror ja!
Efter prommisen bjöd mamma på ost och skinkpaj, gottgott!
Sen kollade jag å pappa på lite bilar eftersom ja ska skaffa ny, ska leta en A4 iaf! de är en sån ja vill ha inge annat, har hittat en så har mailat på den. Ska väl dra iväg en lånförfrågan också.. men känns så "vuxet" med lån. Jag vill inte bli vuxen! haha

Kom hem vid 20, sen dess har ja inte gjort ett skit! har helt enkelt inte orka, håller nog på att bli sjuk igen, orkar ingenting.. vill inte bli sjuk igen!

Mycke jag inte vill.. men en sak är säker! de är att jag vill att min syster ska komma hem oskadd! Hon är i Egypten, å där har dom inbördes krig! inte skit spännande om man säger så!
Håller tummarna på att inget händer ♥

Nu ska jag snart gå över till Carran och hjäloa henne lite i lägenheten, blir nog tidig kväller känns de som, men de är ju Carran så hon kan liva upp mej =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0