Busfrö!

Idag är det tisdag, om ni missat de?
va hurtig och cykla till jobbet idag med, tog mig en prommis i solen på lunchen. Började känna av huvudvärk men försvann med lite friskluft. Idag satt jag inne i rummet med dom andra i teamet, bra mycket roligare än att sitta i chattrummet själv! utan Larsson =( Larsson va gör du i helgen? prommis med vovsen?
Idag jobba jag över 1h, ställde upp för teamet och körde lite admin då vi ligger efter så mkt!
Sen cykla jag hem och for till stallet, mamma hade varit och köpt spån så dumpa ur de och hämta favorithästen Sonatin! Som va oinriden idag! hihi. va tom rädd för en höbal! haha va bara att busa av henne idag så kanske hon sköter dig imorn på tävligen. Sen knoppa jag Sonatin och fläta svansen så hoppas knopparna håller tills imorn nu då! 


Påväg hem så stog polisen med blåskontroll vid skolan, haha och jag hade inte varit full i stallet ;-) Polisen fråga om ja kom från stallet, haha! =P
När jag parkera bilen fick jag ett sms av Carran som fråga om ja va hemma, skulle hämta lite alger åt Miroll. Så tog vi prommis med hundarna. Promenaderna med Carran är guld värda, bästaste bästa vännen! <3
nu har jag plockat fram tävlingskläderna och duscha så nu blir det sängen! God natt
Josse: Japp jag lånade ungers.
Larsson: nyheterna får du väl komma till jobbet och läsa, eftersom du inte är på jobbet så håller jag dig informerad på mejlen vad som händer så du har att läsa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0