I väntan

på att rex ska komma hem! han kommer ca 16.30-17. hihi spännande!
vad har hänt sen sist??
Jag har börja fått ordning i lägenheten, har målat pedistaler så jag har svinont i nacken, fått en spricka i ett revben?? va hände på stenö?? jo jag på stenö på quizzen,det va riktigt kul!
Imåndags va jag, filip, malin och andreas i valbo (jag handla mina presenter!) åååh så spännande å se vad jag får =P men jag får det jag vill ha iaf!


nu har jag varit i stallet, fixa Rex box och gjort de finfint! Nu sitter jag och väntar på mamma och moster.Sen tror jag att jag släpar med mej mamma på Odal och handlar mat till Rex.


Kommentarer
Postat av: Carran

UPPDATERING! <3

2011-08-19 @ 22:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0