Caroline Roos <3

Vill börja med att säga stort tack för du ställde upp och hjälpte mej att duscha Sonatin idag!
Trots att du kom på att du skulle ut och festa så ställer du upp, kan man kalla de mer än äkta vän!? <3
Du är en vän som alltid ställer upp i alla lägen!


Vill säga ett STOOOOOOOORT TACK till Carran och Sofie som hjälpte mig idag, toppentjejer! <3
Som ni förstått så har jag tillbringa kvällen i stallet.
kl 18 skjutsa jag iväg mamma på 50-års fest. Så for jag till stallet. Började med att rida eftersom Carran ville duscha Sonatin lite tidigare eftersom hon skulle festa, men när kom hon, jo kvart i 9, haha snabb tjej =)
Hann fixa hela stallet, knoppa och smörja sadeln i väntan på Carran! :) inte gjorde de mig nå, men tänkte på Carran och Sofie ja.. undra om ni kom iväg nån gång??
Bytte vatten i hagen idag, undertiden badkaret (som dom har vatten i) fylldes upp plocka jag gräs åt min bortskämda häst och Sultan som ska få göra Sonatin sällskap en stund på morgonen.
För Sonatin får INTE gå ut imorn och rulla sig kan ja lova!
Nu har jag precis duscha skööönt kan ja lova! Ska snart åka och hämta mamma och gå och lägga mig.
Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Josefine

Sov gott och lycka till imorgon!! :) <3

2011-06-12 @ 00:07:08
URL: http://chossej.blogg.se/
Postat av: Carran

Men gulledej gumman <3 :')

2011-06-12 @ 23:32:19
URL: http://caroleein.blogg.se/
Postat av: Sofie Sjögren

Vi kom iväg eve ;) kl 00.00 knallde vi till krogen efter att ha duschat på två röda och slängt i oss alkoholen ;D fnittrigt värre vare vill jag lova ;)

2011-06-15 @ 00:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0