Götes blogg

Idag bloggar jag för matte är och städar stall.
så jag tog mej en simtur över till andra sidan akvariumet! Det va inte lika långt som jag trodde. De gick lätt eftersom jag inte är så stor! Men när jag kom över på andra sidan blev de så strömt då såg jag nån stor grej spruta ut massa vatten, pump tror jag att det kallas. då blev jag förbannad på den så jag slet omkull den och hoppa lite på den!
Och eftersom jag brotta omkull pumpen så funkar den ju inte riktigt som den ska?? Skit bra tycker jag för det är roande och se matte jaga fiskarna med håven! hihi
När jag gjort detta simmade jag över till andra sidan igen, påväg över möter jag en flock med fiskar! jag frågade efter vägen men dom simmade bara ifrån mig! Men tillslut hittade jag tillbaka och nu är det så luuugnt och sköönt igen!

Kommentarer
Postat av: Josefine

haha, söte :D

2011-06-17 @ 00:14:01
URL: http://chossej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0