Händelserik helg

Ojojoj va de har hänt mycket denna helg!
Igår skulle jag hämta mamma fån 50-års fest, ringer när jag är utanför ferdinand, inget svar.. ringer igen.. inget svar!! happ va väl bara att parkera ch gå in då.. i nyduschat hår (oborstat) mjukisbyxor, myströja och foppaskor! Kommer in och hör att dom sjunger kareoke, och tänkte nej säg inte att det är mamma! kommer in, jovisst där står hon och sjunger på nån låt hon bara kunde refrängen på och skriker rätt ut i micken "där är mitt barn" överlycklig! haha, väl påväg ut så slår dom på in the getto på kareoke, då vänder mamma och går in å sjunger igen! hahaha. jag gick ut och satte mej i bilen då =P
Kvart i sju ringde klockan imorse, snooza första gången, men minns de inte?? vaknar av att hela sängen gungar då är de Tarzan som hoppar i sängen och försöker få liv i mej, När jag vakna lägger han sig intill mig och han somnar om. schysst hund?? hahah
kl 8 va vi i stallet, dona Sonatin och åkte halv 9. va framme strax före 10.
Framridningen va katastrof!! tur Tone (en lagkamrat) kom och hjälpte mig så gick de lite bättre. Men eftersom jag ridit på hackamore i ca 2 veckor nu så va hon obekväm med bettet, det skrev tom domaren att hon var så jag har inte helt fel iaf. Vilket man kan förstå?? Fick bara 50% men skulle inte haft en procent mer, utan de va vi helt klart värd. Men laget kom totalt 3a =)
Men alla åkte hem utom Tone eftersom hon skulle få pris inviduellt. 
Vi hade räkna att vi skulle bli utanför placering, men tydligen räkna vi fel så Tone fick ta allas pris! hihi
Kom från tävlingen ca 14, då åkte mamma och jag med hundarna till Stenö så fick dom bada lite. mamma tog årets första dopp =O jag hör och häpna (världens badkruka) bada faktiskt fötterna!
Åkte hem med hundarna och åkte till lägenheten och städade KLART den! hur skönt som helst!
Sen kl ca 18 åt vi mat, halv 8 åkte vi till stallet och tog in hästarna, regnet börja ööösa ner och då vill sockertopparna in, 20 hade dressyrlaget en liten träff knäppte kort och firade vår 3de plats, härligare gäng får man leta efter, i alla år jag ridit lag har jag aldrig varit med om sån lagkänsla
!
Nu är det bara sängen som återstår, good natt
Mycke denna vecka
Måndag: lagmöte
Tisdag: bes lägenhet
Onsdag: va ur lägenheten
Torsdag: städa stall
Fredag: ledig hittills
Lördag: också ledig hittils
Söndag: även den är ledig hittils

Svar på kommentar:
Josefine: Tack det samma gumman, och tack för lycka tillet =)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Men hinner du lagträff idag då? :o

2011-06-13 @ 20:59:20
URL: http://chossej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0