Ni är inte bortglömd

Nej kära bloggläsare ni är absolut inte bortglömd och jag har inte slutat blogga! 
Jag har bara haft så fullt upp, fyttat från Sandarne nu så bara pyttelite kvar sen stäääda.
Håller på för fulla muggar att få ordning här nere i källaren!
Sonatin mår toppen, blivit lite rund om magen bara =/ men faktist inte så mkt ja trodde. 
Hon har fått ett skavsår av nosgrimman i vecken som blir efter bettet så fått ridit på hackamore. Men hon går super på det också, hon är bäst =)
Och Tarzan har tyckt att det varit tråkigt när jag flyttat, men va ner på Stenö med honom idag så han fick springa av sig å så blev han meeeer än nöjd!
Sen jag då?? trött!!! konstigt? NEJ! men det blir lugnare snart! 
Inte lätt att försöka göra sig av med farfars grejer så fort som möjligt, flytta häst OCH flytta mej!!

ETT STORT TACK MIN FAMILJ OCH FALCK SOM HJÄLPTE MEJ ATT FLYTTA <3
hmm är ju rätt mysigt att bo här. biler kommer sen
Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Carran

Snaaaaaaart blir det lugnt igen :) stressa inte för mkt bara gummsan!

2011-06-07 @ 00:20:49
URL: http://caroleein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0