Sommarväder!

Gäääsp, 6.00 ringde klockan, for iväg till stallet, 6.15 va hästarna ute!
Småttingarna fick stanna inne för Saga har fått fång, stackarn! ='( dom som skulle på shettisutställning på söndag! Men nu blev de inge.. Anna byggde hage senare och tog ut dom.
kl 10 kom mammsen och väckte mig igen, dags att åka och städa ur lägenheten! pjuuuew! näästan klar! Inte mycket kvar nu! sköönt! 
Min mamma är bäst! <3
Åkte därifrån ca 15? då slängde vi in pajen i ugnen, mamms hoppa i badet och jag tog hundarna på prommis. Nu äre vilopaus, solsting sitter och lyssnar på "ingen vill veta vart du köpt din tröja" haha hmm ?
vila och vila, passa på att uppdatera er lite, sen ska jag fortsätta plocka här i källaren. Men snaaart är de klart! håller på och letar fram prydnadssakerna i alla kartonger på övervåningen. Men tror ja hitta allt nu!
Guud vilket väder det är idag! huur varmt som helst! och vart är jag?? i svala källaren!! tacka vet jag svalt! hör och häpna! men klarar inte av att vara ute när jag bränt och flagnar på axlarna =P
Haha igår när jag ringde och skulle beställa bestid på lgh.. så säger Mats att den inte är uppsagd?? ööh hm jo de gjorde jag den 12 maj!
Då visade det sig att de enda papper jag haft på lägenheten är på parkeringsplatsen så jag hade bara sagt upp p platsen! hahaha! inte kontstigt att jag inte hittat lägenhetsnummer när ja letat i mina papper när vi prata så hemskt när ja skrev på papprena så dom måste ha blivit kvar på faxeholmen!
Hursomhelst så fixade faxeholmen de åt mig! =) så den 15 juni ska jag va ur! och det är ju snart, känns bra att vi ligger så bra till!
igårkväll packade jag in Sonatin i transporten och for in till ridskolan när solen gått ner, så halv 9 packa vi på henne och dressyra lite. Skööönt att kunna rida den tiden på dygnet! sååå varmt tidigare! =O
I början va hon jättespänd! Men de va första gången på ca 2 veckor som jag red på bett, i slutet kände jag igen henne igen, min lilla dressyrprinsessa! <3 I Love You ♥
Rebecca och Nimbus va också in på ridskolan, kuuul med lagkänsla!! Jag och Rebecca rider ju i SORF`S dressyrlag!
Näpp nu ska jag plocka lite, det blir såå snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0