Torsdag 9 juni

Ja då sitter man här igen, funderar vad man ska lägga upp på bloggen. Händer så mkt just nu så jag inte riktigt hinner blogga. Men ni får överleva med det ett tag. 
Det är inte BARA att göra sig av med farfars saker snabbt som attan, flytta häst OCH flytta mej! 
Lättast va att flytta hästen! 

Idag va jag supertrött, klev inte upp förrän 7.15, slängde på mej kläder och gick prommis med Tarzan i hopp om att huvudvärken skulle släppa.. men icke den följer med..
Smörjde nacken och axlarna med hästliniment igår så lite lättare huvudvärk idag.
Sen blev de jobb, handlade för teampengen idag så blev lite gotta på em. mumms! 
Jag kommer dö när Larsson har semester! kommer ha suuupertråkigt! =(
Slutade 16 idag, vid 17 åkte mamma och jag ut till lägenheten och börja städa lite, pjuuew. Mååånga timmar kvar! =( ångrar att jag bytte handtag i köket när dom gjorde hålen i luckorna måste dom ha chansat! ojämna hål! morr! efter många svordommar lyckades jag byta alla, mammsen tog tag i kylen och köksfönstret. De där med att putsa fönster är inte min grej (inte gjort de på över 2 år) hihih oops! hahaha!
Sen åkte jag till min fiina Sonatin och dona henne, hon fick vila idag. Va inte ens ner och pussa på henne. Lät henne bara vara idag. Även hästarna behöver det. Det går ingen nöd på henne, vet att hon har det bra med Sultan och småttingarna! <3
När ja kom hem från stallet lagade jag mat (hemmagjord pizza), efter maten tog jag hundarna på en prommis, jääävlar va mygg! uppäten! JA!
Men jag överlevde =)
Tyckte det såg småroligt ut med alla vita blommor och svarta Tarzan
Nu är det läggdags, egentligen för längesen! God natt! <3


Svar på kommentar:
Josefne: De samma hjärtat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0