woooondefuuuul

Har nog haft den bästa helgen på väääääääääldigt länge!
Nu ska vi se om jag kan få ner de..
Fredag släppte jag ut hästarna sen hem å sov igen, åkte till stallet och red Sonatin vid 11-11.30 red till masten, Tarzan fick följa han med, suuuupermysig midsommarritt! <3

Vid 17 hämta Josse mig så åkte vi hem till henne och grilla och drack göttans men mitt va inge gött, fanns inte rätt monster på coop, men gick i tillslut. Vid 23 for jag, carran och Markus in på krogen. Gick en sväng och kolla vart de va mest folk, dööött.. men muskan verka bäst iaf. så vi gick in där. där va en skit dryg gubbe som va bög och försökte sitta i mitt knä, flytta ja mig flytta han sig och han satte sig typ på mig och då blidde lilla eve arrrg! och röt i åt honom! Den kvällen träffade vi på vääääldans trevliga människor! vi tog med oss dom och gick över på CH, där vare draaaag! Haha hade skiiiitajääävla kul! =D
när klockan börja närma sig 2 va de väl bara att åka hem =/
men! vakna på lördagen, pigg som en lärka! gick prommis med hundarna, sen for jag till Sonatin, hon va trööött idag. hihi jennie i stallet tyckte Sonatin såg mer sliten ut än mej! =) hon hade sovit ute på natten. dom går ute nu så de va första natten ute. sen åkte jag och red Bailyes eftersom jag ska tävla henne till helgen.
Sen käka vi, sen tvärslockna jag på soffan 1 1/2 timme, sköönt som fan! halv 8 åkte jag och hämta Carran och for till Sofie! då korka vi upp igen! =D ca 22.30 åkte vi på krogen, hade aaaaskul!!! träffa den där trevliga människan igen! =) och maaaaaaaassa maaassa andra. Grym kväll! Grym helg! favorit i reprise!
när kl blev 2, satt vi kvar en stund för jag orkar inte med köö.. men när de lugna sig gick vi ut, då kom snälla Jennie och hämta oss och åkte ut till sandarne. sov hos Carran den natten.
På morgon när vi vakna kom mamma ut så tog vi en prommis på stenö, stanna på campingen i stenö och tog oss en varsin glass! myyys!
Påväg hem från sandarne ringer malin och säger att hon ska på valbo, då vill ju såklart jag och mamma med! va bara hem å slita av sig partykläderna och fräsha upp sig och åka dit! =)
När ja kom hem åkte jag till Bailyes och red henne, sen åkte jag ut till Sonatin och kolla så hon mådde bra, hon fick vila idag, så gick ner med ett äpple åt henne och pussa på henne, när jag vände om å gick följde hon efter så stanna jag och pussa lite till, då tog hon ner huvudet och fortsatte äta. hihih sötnosen!
Sen tog mamma och jag kvällsprommis med vovvsen. kunde inte sova igår! har alldeles för mycket energi i kroppen, positiv energi.
jag är så glad!! lycklig!!



Idag (måndag) blidde de jobb sen till stallet med syster som red Sultan idag! red till Rösten, hihi de va roligt att rida med syrran igen, va INTE igår om man säger så!
När ja kom hem laga jag lite mat sen for jag upp på klubben med Tarzan och körde lite agility. dom hade plocka undan alla hinder för dom ska klippa gräsmattan =/ men plocka fram lite och körde, självklart plocka bort sen =) han va superduktig som alltid! =)

Nu ska jag nog antingen dra på en film eller plocka ihop lite här nere. kan inte sova än, nu är det sommar då har jag jättesvårt att sova. sover nån timme sen är jag pigg, på vintern måste jag sova lääänge!
ps. jag älskar värmlänska! ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0