gääsp

Dagen började med hästutsläpp, hm regn.. å jag skulle egentligen släppt ut hästarna själv. Men Lotta skicka å sa att hon kom ner å hjälpte mej som tur va!
Mocka och greja stallet på morgon och for till vågbro med Tarzan, sen jobb. Vad skulle jag göra utan Larsson på jobbet? dagarna skulle bli väääldigt låånga.
slutade kl 17 till vågbro med lite packning, och åkte hem, till stallet. red Sonatin på skolan idag, hon skötte sig galant! men jag har så svårt att sitta ner i traven!! =O
när jag ridit klart fick hon gå i gräshagen vid ridbanan och smaska på gräs! =D gissa om hon blev nöjd!
när ja ridit klart tog all energi slut, orka knappt köra bilen hem. sen ja kom hem vid halv 8 har inte gjort ett skit. Tarzan är lika död han med, ligger under sängen och pratar i sömnen lill skrutten är så söt!
har tagit tag i lite pappersarbete här hemma och samla lite energi.
men nu är ju kl 21 iaf så ska gå ut med min älskade ängel sen soova! orkar inte packa nå idag..
satt och kollade på gamla bilder idag, så kom Sonatin fram å jag tänkte "mäh va liten hon va" hon har byggt på sig bra mycke nu =) så kul
Svar på kommentar:
Josefine: Hihi tack! Sultan kommer att smälta för henne! ;-)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Sv; Ja, dom har ju faktiskt träffast en gång redan :D Undrar om dom minns varandra :p

2011-05-23 @ 21:58:44
URL: http://chossej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0