En skruv lös?

Go kväll gott folk! 
Blir så irriterad när jag går in å läser min egen blogg så de är inte sant! För när jag gör enter för att få mellanrum mellan texten så skrivs allt ihop, skit jobbigt att läsa tycker jag för det blir bara masa text.. vette tusan hur man ska kunna ändra de heller för det spelar ingen rom om jag trycker på enter 100ggr så blir de ändå inget mellanrum! Morr!!
Jaja i hopp att det blir mellanrum så gör jag det iaf.. 
Morgonen va seeeg som tusan alltså! Snooza huuur länge som helst och drömde att jag klev upp och att Tarzan sprang runt med reflextäcket inne, när jag vaknar och inser att jag ligger kvar i sängen va de bara att skynda upp och ut med Tarzan.
Seeeg dag idag, Larsson drog efter halva dagen så satt själv å försökte roa mig..
Tidigare på dagen kommer en TL och frågar om mitt regnr.. så jag svara och då sa hon att hon skulle visa mig en sak så gick till fönstret och peka på min bil. Först tänkte ja att nån kört på den!! Men när jag får syn på den får jag även syn på ett platt däck!! SUCK. Pappa kom på em och bytte däcket snäll som han va å då hitta vi en skruv i däcket. Då hade jag kört in en skruv i däcket från byggjobbarna alldeles utanför jobbet så pappa tänkte fråga om dom ville ha tillbaka den, men som tuur va så gjorde han de inte! 
Så efter jobbet for jag till mamma och pappa så pappa fick byta till vinterdäck på min bil..
Mamma och jag åkte å kasta lite skräp dom hade hemma och panta alla hennes burkar/flaskor vilket jag hatar att göra vid den här tiden på månaden för om jag ser nån panta nu så tänker jag att dom har dåligt med pengar. men vad gör man inte för sin mamma??
Kom hem kl 19 då blev de prommis med Josse, myysigt! Va lite varmare idag och inte lika halt som igår. Det är så otroligt skönt att hinna umgås med folk! =)
När jag kom hem från prommisen blev jag så gottasugen så slängde ihop muffinsdeg. Har varit toksugen på muffins hur länge som helst! När jag smeta ihop allt kom jag på att hmm undra om jag har formar?? rota och rota, hmm har ju aldrig baka sen jag flytta hit. men lyckan va gjord!! Hittade formar!!
Så nu står dom och gottar sig i ugnen, kommer sitta fint med en eller två kanske tre om inte fler sen =P
Oh vilken lycka, hästhoppning på Eurosport! Har ja nått att göra ikväll då! =)

Kommentarer
Postat av: jesa

vad använder du för webbläsare?

jag hade google chrome förut å med den gick det inte att göra mellanrum..

använder nu firefox å då funkar det..

2011-11-25 @ 10:56:38
URL: http://raggarjesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0