Full fart framåt!

Jäklar va denna helg gått fort!
Fredag:
hade en skitjobbig dag på jobbet, hade lust att säga upp mig. Men vi redde ut lite saker som fick mig att stanna. Har man tjata sen i somras så vill man gärna att man ska få nån ordning på det också. Så nu håller vi tummarna att det blir bättre! =)
Lunchen åkte jag med syrran till barnmorskan. fick höra bebisens hjärta slå! =) hihi
När jag sluta så vänta mamma, syrran å andreas utanför Kina så bjöd mamma på mat! namminammi! 
Sen blev de å åka till barnenshus å handla godis sen stallet å hämta hjälmen.
Sen kom Carran så gick vi ut å gick i ca 45 min, mycket skönt! Kl 20 kollade vi på idol och kritisera alla. haha som nå jävla proffs! haha! När alla sjungit så åkte vi å hämta bilen i sandarne. (lånade lars bil) för den är skönare att köra och åka långt med.
Sen kom Jennie så kolla vi klart på idol, YES äntligen åkte hon ut! Carran åkte väl vid halv 2 och jennie vid 2, riktigt rolig kväll. pratade om raggningsrepliker, som vi inte ska gå in på närmre här! hahaha så jävla roligt!
kl 7 ringde klockan igen, gääääsp! och inser att jag inte har nån frukost. SUCK! gick ut med Tarzan och åkte till mammsen. tog en macka där. Sen bar de av mot enånger. Hämta upp Tove och Eva och for mot Näset.
Va å provred en häst! Den va jättefin och jättetrevlig dock lite seg för min stil.
påväg ehm skickar jag sms till carran "beck ikväll"? hann knappt blinka fick jag "Jaa =D" till svar. så va kvällen räddad. Kollade först på en film så slog vi på en till och båda tvärslockna. haha
blev tidig kväller.. kl 6.15 ringde klockan igen då va de dags att släppa ut hästar.
sen kröp jag ner i sängen igen och sov till 9.. åkte till stallet vid 10 och red Sonatin med Hanna och Nick. Vi va ute i 2,5 timme! Så jävla roligt att rida med någon =)
När jag kommer hem från ridturen är dom där för att hämta Sultan. Hjälpte och lasta på bråkstaken. =) Så nu har han åkt vidare på nya äventyr med en gullig familj.
Sen åkte jag hem å drack vaaarm oboy och macka! Ringer mamma och vill gå på prommis. så käka upp å gick en sväng. Nu ska vi alldeles strax åka upp på hundklubben. Appropå hundar så mötte jag en hund Tarzan spännt sig för förr. men aldrig morra. Idag mötte vi den och det gick jättebra. börja prata med tanten så dom nosa på varandra. blir såååååå stolt över min hund då  =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0