Gammal men full i bus!

God morgon gott folk! 
Blivit dåligt med bloggande nu ett tag.. men i tisdags fyllde syrran år så va och kalasa hos henne hela kvällen. mycket trevligt! Hon fick en parfym av mig. =)
Onsdag så slutade jag jobba kl 14 for till valbo med syrran och mamma, shoppade ett koppel till Tarzan, sladd till stereon, malins julklapp och va in å handla mat på citygross. Tyckte inte att de va sååå mkt billigare men fick med mig lite köttfärs iaf..
Idag har jag släppt ut hästarna. Först tog jag Sonatin och Sutan, gick finfint de! Sen skulle jag ta Saga och Magnum, de gick lite sämre när jag hämta höpåsen smet magnum ur boxen (den äldsta hästen på 27 år) men inte hindra de honom att busa lite på morgonkvisten. så när jag och saga kom efter som titta han på oss och sprang iväg. haha busponny! Nu står dom i hagen iaf! hihi
Näpp kliva upp och fara till jobbet kanske.. fick sms av Larsson att de va mystorsdag idag så jag är inte blyg och hänger på! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0