Stressdag

Idag är jag på lite bättre humör =)
Igår som jag skrev så plocka jag undan här, välbehövligt eftersom min motivation är på 0 om inte mindre..
Sen vid 17 gick jag ner å slängde in sängkläderna i tvätten.. laga mat och diska. vid kvart i sex va tvätten klar så sprang ner å bytte den och så kom mamma och hämta Tarzan och mig så åkte vi på SORF för hundklubben hyrt ridhuset. Gick suuuperbra med Tarzan, han tyckte jättemycket om Gizmo som är en rottisvalp! Så vi träna mkt runt han. En annan hund gillade han inte överhuvudettaget! trodde han skulle äta upp den om han kom i närheten så gjorde några möten med den sen nosa dom på varandra =) så jäävla kul å se framgångarna med honom och att jag kommit igång och träna honom!
Dock tappa vi bort hans bästa leksak =( jag skulle kasta iväg den låååång så han fick springa i sanden, då kasta jag in den i hinderförråden efter väggarna å försvann! =( 
Vi va där ca 1h och det räcker gott och väl för dom! Så himla bra att dom hyrt ridhuset
Sen åkte vi och tog in hästarna, då hade inte Anna hunnit mocka åt Magnum än så mocka åt han å tog in dom. Haha va koool svart ute så när jag gick där i mörkret ser jag plötsligt två hästar, ser bara konturerna så kunde inte skilja på vem som va vem i månskenet, blev först livrädd men sen kom ja på att de bara va hästarna haha
Sen blev de hem till bästa pappsen på fika och fardagfirande!
Sen på kvällen fick man prata av sig lite men en person jag inte trodde va så lik en annan. Trodde jag va ensammast i världen med mina tankar och funderingar men icke! synd att vi fastnat på samma kapitel bara =/
Imorse när klockan ringde va jag trött som tusan! 7.20 rullade jag ur sängen, ut med Tarzan och for till jobbet. trodde det skulle bli en lugn dag på jobbet men icke. Allt utom lugnt kan ja lova! Vi har inte ens kunna lämna chatten för rast/lunch utan folk har fått suttit på våra platser för vi skulle få lunch. plus att vi haft 2 st extra nästan hela dagen!
Nu vet jag inte va jag ska hitt på, Carran skicka sms tidigare men nu har hon nog glömt bort hur man svarar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0