Härlig känsla!

Ojojoj va dålig jag varit å blogga!! Fy mej! Men jag är ingen bloggare heller! Skriver endast när jag känner för det. =)

Sen i fredags har de hänt myyycket! Till den som sa "vad ska du hitta på nu när du inte har någon häst" kan jag bara förklara att:
Lördagen hann de inte bli nå knäckbak för syrran va å hälsa på ett par vänner och blev kvar längre än hon väntat. Men va gör de, bara att göra en annan dag!
Vid halv 10  kom carran, hon somna ganska snart.. trött snutta! Vid 23 kom jennie också, haha hur carran lyckades sova förstår inte jag, å bus hitta vi på också! mohaha!
Söndagen börja jag dagen med att släppa ut hästarna ♥ mocka och dona klart stallet så de va gjort. Utifall jag skulle vilja rida senare. Men va sånt skitväder så hon fick vila.. Vid 15 följde jag med Syrran och Andreas till hudik för att gå på julskyltning. Och i Hudik hade det kommit snö! Så vi gick och kika lite i affärer sen fick Andreas leka av sig lite (sladda i snön) haha! Nån som va lycklig så va de han iaf!
Sen hände inte så mkt på söndagen.. slappdag!




Måndagen var inte mindre fartfylld än nån annan dag! Fick jobba över till halv 6, så hann bara hem laga mat men hann inte äta sen åkte mamma och jag på gympa i altorp. Denna gång va de roligare för man våga ta i lite mer än förra gången som va den första gången!
Hann hem å slängde mig i duschen, åkte på OK och handla godis och for till Kickis. 
Vad säger man, äkta vänskap?:
Jag; det känns som vi håller på att glida från varandra
K:Samma här, kom med en godispåse vettja så umgås vi lite!
(minns inte riktigt meningarna ordagrant men liknande)
Det kallar jag äkta vänskap, jag kom dit.. prata på där vi sluta kändes de som. Tiden går fort när man har kul!! Så vipps va klockan halv 12 =O haha men lätt värt varenda minut ♥

Trött som tusan va jag imorse, klev väl tillslut upp då och åkte till jobbet. Fick jobba över idag också.. =/
Men kom hem i skaplig tid iaf.. så va bara hem å packa för träningen och åka till mor å far och gick ut å gick med Tarzan i ca 1timme, sen åkte jag å träna boxersice! Fyfan va härlig känsla det är när musklerna har jobba så dom skakar!
Idag gick de så fort med allt på träningen så vi hann göra lite extra. haha kan de vara för jag inte va så borta denna gång å faktiskt hängde med på va dom gjort, lite iaf! =)
Näpp nu ska jag köpa säsongkort på järvsöbacken sen blir kvällskiss med Tarzan sen SOVA!


Så ja.. Jag får tiden att gå trots att jag inte rider. Eller ja jag har henne på helgerna =) Men hela veckorna är leedig! eller inte ledig, fullt upp med annat tok!

God natt sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0