Snart helg!

Dålig uppdatering nu på slutet, men har helt enkelt inte haft nån motivation och skriva.. Så vad har hänt i veckan?? 
Har varit samma vanliga, jobb stall och hund. 
I onsdags va jag å mamma ut och gick plocka lite kantareller. bara njöt av det fina vädret.
Igår Torsdag så gick jag till stallet med Tarzan, skodde om Sonatin och skrubba rent Rex ena vägg i boxen för den ska målas. Sen tog vi vägen över forsbackabron hem! myselimys! 

Happ idag äre fredag! inte långt kvar till helg nu! =D 
Så vad händer i helgen?? 
kl 17 idag har jag tvättid, stallet och packa bilen för Loppis imorn.
Sen blire beck med Carran.
Loppis på Ikea på lördagen
Sen under helgen ska jag umgås med Jennie och med Filip =)
Nå hur ser eran helg ut?


Näpp nu ska jag ta å gå ut med Tarzan och fara och jobba!
Svar på kommentar:
Josefine: Tack gumman =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0