Blir inte alltid som man tänkt sig

Men behöver inte betyda nå negativt =)
Låg som sagt å försökte vila, men hade ju en liten hund som va full i bus! får ett sms att det va mockat åt Sonatin =) Huur skönt som helst!
När jag höll på och klä på mej kom ja på att fylla vatten åt Tarzan, när ja fyllt vatten (min hund är bortskämd å får kokat vatten utan bacsiller) så kom han på att han va hungrig så han va tvungen å äta. Å kunde ju inte lämna honom för då slutar han äta.. så fick snällt stå i varma ytterkläder och vänta på honom.
Näl i stallet så hämta ja Sonatin. påväg upp möter jag Anna, då ville hon med ut en sväng så hon gick första biten och jag red sen bytte vi =) så imorn kan jag åka hur länge jag vill i backen för hon ska rida henne =) Det tackar man å bugar för! =)
Tog en prommis med Tarzan, gick hem till mamma för att höra hur vi planerar morgondagen. Så hon gick med mej hem. Nu ska jag klä på mig igen och traska till syrran å kolla på melodifestivalen.
Varför åka bil när man kan gå när det är så skönt väder? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0