Då va de slutet på veckan..

Men har haft en toppenhelg kan ja lova!

Kl 6.15 ringde klockan, stutsa ur sängen och åkte och släppte ut hästarna och mocka och gjorde klart stallet.
Åkte hem och la mig i sängen och myste med min morgontrötta hund. Somnade om strax efter halv 8.. 8 ringde klockan igen. phööö. Låg kvar till halv 9. Ringde å kolla så mamma va vaken, käka frulle och traska över till mamma.
Sen ratta vi mot Järvsö, meen vilken mysig dag i slalombacken vi haft idag! Helt fantastiskt väder, mot skinande sol klarblå himmel, snö som droppa från liftarna och fåglar som kvittra! Nu har man laddat batteri i kroppen igen, nu är det fulladdat =)


Väl hemma så hämta vi hundarna och skynda ut till stenö och gick ca 1h prommis, träffa på Nyström och Sjödin så blev prat med dom en stund, Tarzan fick även sitta på Nyströms 4-hjuling =)
kl 18 va ja uppe på SORF med Tarzan och träna. Huuur duktig som helst. Vi va säkert 10-15 hundar och hade alla hundar på platsliggning. Men det tycker Tarzan är tråkigt så han reste sig å gick till mig ett X antal gånger. Men kan inte kräva att han ska ligga när jag ALDRIG tränar på det heller. Huvudsaken är han springer till mig en sån gång å inte till de andra hundarna och de andra tycker det är bra störningsmoment så vi är ganska duktig på de =)
Kom hem strax efter 19, då gjorde jag absolut ingenting, kvart i 8 gick jag över till syrran och kika på Beck och har nyss kommit hem.

Satan va lämpligt det är att gå, förr har jag varit så lat å tagit bilen överallt. Men när jag hör min kollega som alltid går vart hon än ska typ, handla ovs.. så går hon. Va gör jag? Tar bilen. Så skärpning från min sida man kan faktiskt gå!  =)

Kommer väl ha jordens tränignsvärk efter den här helgen! Men det är positiv värk iaf! =D

Nu ska jag kika på Lejonkunden och sova som en jättebaby
Gick inte att ladda upp bilder, menmen får funka ändå!

Pussloveyouhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0