Hokuspokus

Fillijockus! Så mådde mitt hår bra igen! Va inte så risigt som jag upplevde de! Varit å klippt mej ikväll och fått testa en olja att ha i håret så det ska må bättre! =) puuust va skönt!


Slutade jobba kl 17, hade en helvetesdag på jobbet idag med.. Det är roligt att så många vill använda chatten =)
Men system som inte funka drog ner humöret..
När jag sluta åkte jag hem å fika och drog till stallet, egentligen skulle Sonatin skos idag men hovis blev sjuk så stack ut och red henne ist.

Sen åkte jag och hämta Tarzan hos mor å far, fick lite mat och sen hjälpte ja mamma att klippa mellan klorna eftersom hon får eksem om de är för tätt..
Efter de gick ja på dirren över till grannen och fick håret tillfixat! Så nu är man snygg igen! känns kort men de gör de jämt när man precis klippt det. Och det va ingen fara att jag löste hår, det berodde på att jag inte mått bra. Vilket jag inte gjort.. men vill inte visa de men tydligen syns de på andra sätt =/

Nu har jag precis varit och kvällskissa Tarzan, nu ska jag dyka ner i sängen.


Pussloveyouhej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0