Ibland är livet orättvist!

Vaknade upp och kolla fejjan, vilket jag inte skulle gjort. Läste några inlägg som jag tydde va en av mina bästa vänner. Bara virra runt i stallet och fatta ingenting! När jag kom hem drog jag iväg ett sms, inget svar! meer panikslagen! Drog iväg ett sms till en annan vän som snabbt ringde upp och förklarade läget och lugna mig lite! Det samtalet va guld värd! Alrdig kul när ens närstående råkar illa ut! =( Hoppas att allt går bra nu bara =/

Haft en skitstressig dag på jobbet idag, stängningar på slarviga betalare och en drös andra frågor! Har inte blivt sagt många ord mellan mej å johanna idag.. Men inte för vi va osams utan för vi slet som djur båda två! =)
Åkte från jobbet ca 17.15.. hämta Tarzan och åkte hem. Nu ska jag diska, har inte vilja diska i bacillvattnet men nu är de okej igen så nu kan man diska! =)

Sen blir de långprommis med Tarzan och rensa tankarna.

PussLoveYouHej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0