Ljuva lördag!

Hallådär!
Vaknade av mig själv halv 10, låg i sängen till 10. Då åkte jag till Volvo å lämna bilen där å åkte med mamma ut till Stenö. Där va Marie och vänta med hennes två hundar Gizmo och Wilma.
Så vi släppte alla hundar, gick bra från en början, innan vi kom ut på isen kände sig Tarzan sig trängd och Gizmo fortsatte leka med honom, så koppla Tarzan sen när vi kom ut på isen fick harn springa och leka med dom stora hundarna igen! Huur skönt som helst och se han gå ihop med två andra stora hundar! =)
Påväg tillbaka till bilen ringer syrran, då kommer hon ut så gick vi en annan sväng i Stenö, jag va ute i 2 timmar och huuur härligt som helst! Sen åkte vi och lämna hundarna hemma hos syrran åch for på donken så jag fick käka frulle! haha
Sen åkte vi på stan och kika lite, hittade äntligen till Gustav =) och en ny plånbok. tröttna på min stora plånis så blev en vit mindre nu =)
Nu har jag försökt vila, men går inte så bra när man äger BusTarzan så de va bara till å busa de. Nu har jag precis fika och ska pysa till stallet och rida =)

PussLoveYouHej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0