Semester!

Heejsan!
Nejnej jag har inte semester nu, men idag har jag ansökt om semester. Åå blev sjuukt taggad för sommaren! =)
Rättvik CCW en vecka och England/London en vecka! Bättre semester kan man väl inte ha va?

Är hästledig idag, sköönt, en dag extra att piggna på sig!
Idag va de tomt på jobbet, johanna va hemma med sjukt barn. Men fick annat sällskap, på fm satt markus med mej em satt emil med mej! =)
Slutade kl 17, for å hämta Tarzan hem å vila till ca 18, satte fart med städningen. Orkar ju inte ta allt på en gång. Inte för de är stökigt utan för det är jobbigt när man är sjuk. men nu jäävlar är det fint! Älskar doften av nystädat. dock känner jag de inte för jag är så täppt i näsan.
Sen gick jag ut och gick med Tarzan tänkt gå hela hägnan men blåste så mkt så gick bara halva. Vill ju inte bli mer sjuk än vad jag redan är..
Nu ska jag ta å laga mat, men vet inte va ja är sugen på.. hmm får krypa in i frysen och kolla vad jag har.
Sjukt ont i axlarna så jag mår illa, tacka vet jag häst liniment som jag kletat på dom nu. Hoppas att värken släpper. ska krypa ner med vetekudden sen <3

Haha drömde inatt att Johanna va med mej på rockabilly och hon är hårdrocksbrud. Haha drömmer så sjuukt mycket och konstiga drömmar nu den senaste veckan så de är läskigt! 

PussLoveyouHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0