Vilsna fiskar

Gokväll!

Idag vaknade jag upp på mitt vääärsta morgonhumör jag bara kan ha! Kommer till jobbet och det börjar med att strula en massa, sen har arbetsdagen fortsatt så! Trodde fan jag skulle bryta ihop där ett tag för kunderna fatta ingenting och systemen bara krångla å jävlades hela jävla dagen, så när klockan äntligen slog 17.0 fick jag åka hem, eller hem å hem.. åkte till syrran och for till Biltema, handlade säkerhetslina till vagnen eftersom den andra har haspen ramla bort från.. Sen skulle vi åka till MAX å käka, men Andreas la sig i fel fil haha! Trodde den skulle leda framåt bara de att de va svänga filen. haha!

När vil kom till Söderhamn stanna vi på Alen, jag köpte spray balsam och hoppas det hjälper i mitt hår som mår allt utom bra just nu! en enda stor trasselknut är vad det är!
Funderar och funderar hur fasiken jag ska göra med de, om jag ska klippa kort eller behålla längden och färga de mörkare ist och bojkotta blond ett tag. Har ju varit de braaa länge nu meeen jag älskar ju verkligen mina blonda lockar! <3 självkär i mitt hår! jag vet men de är fan de enda jag är nöjd med också (utom just nu)..
En fd frisör ska få kika på de nån kväll i veckan å se va hon tror.. Gaaah blir galen! Har jag håret utsläppt löser jag hår som en tok.. ='(

Jaja.. När jag kom hem så satte jag igång och städa akvariumet iaf.. Så nu ser fiskarna lagomt förvirrade ut nu när det är så rent! haha. Fyllde på extra med vatten så göte ska lära sig att simma, inte bara gå på botten den latmasken!
Näpp nu ligger skrutten och tittar på mig i sängen, ser ut som han vill att jag ska komma och krypa ner hos han.

God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0