Freedag!

Halloj!!
Oj nu har de hänt sådär mycket sen sist jag skrev igen..
Förra fredagen blev de ju som sagt tacos hos per och sofie.
Lördagen åkte jag å syrran till Gävle och shoppa lite, ditvägen va ju rätt spännande  haha. Kom till tönnebro då fick vi slänga snö på rutan (slut på sporarvätska och för snål för att köpa på macken), fick stanna en gång till efter de. Börja på rusta sen cruisa vi genom hela Gävle till Biltema där köpte jag drivknut och spolarvätska till bilen och jäävlar va törstig den va! fick nästan i hela dunken på 4l, haha =P Brumma ut mot valbo, påväg dit kom vi på att vi ville på Oves Lada så svängde förbi där. Sen till Media Markt så köpte jag router. Sen Guldfynd och Ikea på sjävlaste Valbo sen brumma vi hem igen men fick bara med oss de vi skulle =)
När jag kom hem tog jag med mej Tarzan till stallet så fick han följa med och rida, när han insåg att han faktiskt skulle få följa med skrek han och sprang fram å tillbaka i stallgången, har man en hund som gillar att följa med å rida eller? haha =P han är fantastisk duktig när man rider.
På kvällen kom Andreas å Malin, Anderas installera min router och Malin tog sig ett bad.
Sen åkte jag och Malin på donken så jag fick äta. Skjutsa hem syrran sen roade jag mig med att kolla på fulla människor.
Söndagen blev bara lugn, prommis med hundarna och red Sonatin sen hände nog inte så mkt mer.. minns faktiskt inte. haha

Veckan som varit då.. hmm ja de har ju varit jobb som vanligt!
I Onsdags käka jag middag med syrran, när jag skulle åka från henne på kvällen gav min drivknut upp så pappa fick extra knäcka som bärgare. Satan va man är grym på att bli bogserad nu haha! Vita audin som generatorn sa upp sig på, då jädrar lärde man sig!
Men pappa laga den fort så fick tillbaka den torsdag kväll =) Sköönt! Och vilken tur att jag redan hade köpt knut! stolt över mig själv faktiskt men kände på mej att den skulle rasa vilken sekund som helst! Men snaaart är bilen som "ny" bara byra hjullager på höger bak som jag också redan shoppat men väntar på montering =)
Igår hade jag städdag, men den vara inte så länge förrän syster drog med mig på äventyr, äventyr jag uppskattade =)

Undra va som händer ikväll tro =P  kan ju knappast tycka att mitt liv är tråkigt. Men så olycklig.. men va fan! Men lever väl livet här å nu, lev varje minut de tänker jag göra å inte sitta här mer!

Pussloveyouhej!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Skitbilar vi har men blir bra när de är hela och fungerar igen ;)

2012-02-03 @ 20:34:38
URL: http://kullerstabreeze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0