Wounderful!

Fyfaaan säger jag bara!! Vilken jäävla underbar helg! Ville inte gå å lägga mig igår.. Ville inte att helgen skulle vara slut. Ville bara ha mer mer mer! =D Så jävla rolig helg! hur som helst
Fredag: Slutade jag kl 15, åkte hem till mamma å tog Tarzan på prommis, va ute i 1,5 timme. skönt att komma hem när det fortfarande va skapligt ljust. Direkt när jag kom tillbaka till mamma och pappa (bilen stog där) så åkte jag till syrran och Falck och käka tacos. Sen åkte vi och lasta skoter och sen blev de soffmys resten av kvällen!

Lördag: klockan ringde 7.30, Tarzan klev upp? Morgonpigg hund? haha jajamen! gick ut en sväng med han sen käka jag frulle, kl 8.30 kom syrran och Falck och hämta mig. Och ratta bil och skoter mot Bastnäs för angling/skoter/sladda bil på is. Huuur jävla grymt roligt som helst! dom fick två gäddor, men med detta sällskap så blev de såklart ingen mat av dom. utan det sluta med att de va gäddslaksmål. HAHAHA fyfaaan va dom lukta sen kan ja lova! hualigen! Kan inte beskriva allt roligt som hände där ute, då får jag skrivkramp haha
Åkte hem vid 12 igen, då käka vi lunch och sen for jag och syrran till stallet, och Andreas tog hand om hundarna hos Per. Jag tömkörde Sonatin lite på gården så hon fick arbeta lite iaf. Sen rusa klockan iväg kl 17 va jag nere i tvättstugan och tätta. Men tvätta bara kläderna, boka ny tid för sängkläder. Tog 45 min prommis med Tarzan sen hängde jag tvätten och for till stallet och tog in hästarna, Saga hade bestämt sig för att INTE gå in! jaha så där sprang man med nya skorna med klackar!! hualigen men in kom hon iaf och vi hann till bion 19.15! bion börja 19.45. Men lära ju hämta ut biljetterna före. Kollade på filmen "Hamlinton" Jäkligt bra film faktiskt.
Efter de åkte vi å kvälla hästarna och jag fick byta om lite för min tunika höll på att klia hela tiden. Sen for vi vidare till Teddy på fest. Jag nykter dock. Men man har roligt fast man är nykter också! Hahaha jävla sköningar!
skjutsa ner några av dem på krogen sen for vi hem, hämta tvätten som fick sova i bilen, orka inte släpa upp den mitt i natta! haha

 


Söndagen: Åkte och släppte ut hästarna kl 6.15 kom hem strax efter halv 7, minns att jag hörde plogbilen det sista jag hörde innan jag somna om igen sen sov jag som en stock till kl 12.40 när Tarzan tyckte att jag sovit tillräckligt! Men så välbehövligt det va kan ja lova! Va ut med Tarzan en snabbis då, sen kom syrran och hämta oss så gick vi ut på prommis i ca 1h. Sen va de bara att svida om till stallkläder och ge sig ut på Sonatin en sväng så hon inte blir så odräglig igen nu när hon börja skött sig!
Sen tog jag tag i min lägenhet som jag inte varit i på hela helgen men hunnit stökat ner så mkt iallafall! haha hmm? förstår inte hur jag lyckas!
Kl 20 for jag till syrran å Andreas igen för att glo på film. mysmys! =) Sen blev de bara kvällskiss av Tarzan och sova! Vaknade utsövd imorse för en gångsskull! Har jag inte gjort på fleeera månader! Tror det börjar gå uppåt nu igen eller är det något annat som spökar tro? hihi =)

 

 


Kommentarer
Postat av: cajjan

tssss, något annat, va kan det vara?;)

2012-02-02 @ 21:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0