Vila i frid <3

Helvetes dag! Ångrar denna dag så jäävla mycket!
Vaknade på toppenbra humör! Kollade facebook, då såg jag att det va nå tok med Magnum. Så skickade ett sms till Anna och hörde mig för, han hade fått kolik. Men veterinär hade varit där och verka mot bättringsvägen =)
Klev upp och plocka undan här hemma lite och gick ner med grejjer till skrubben. Fick ett sms om att johanna blev hemma å vabba idag.. Dagen va lååång utan henne å tankarna gick till magnum hela tiden!

Strax efter 17 åkte jag och besikta bilen, gick väl sådär.. handbroms och styrleden som behöver fixas. Sen så va allt bra! =)
Kommer hem till mamma och pappa får jag ett sms om att Magnum fått somnat in..
Så nu går han på dom gröna ängarna med Natta igen. Har sjuk ångest över att vi bråka i tisdags.. men som en god vän sa till mig att utan bråk är ingen riktig kärlek.
Kommer bli grymt tomt i stallet utan honom.. Vila i frid älskade du!

Kom hem, deppa en stund sen tog jag tag i matlagningen blev fläskfile, ris, gräddsås och vitlöksbröd. Mumsmums!
Nu ska jag ta en kvällsprommis med Tarzan.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0