Men va faaaan!

har man roligt  på jobbet så har man!
Jag och en person på jobbet har gjort en deal att karin och en annan person ska dejta varann! =)
så igår lämna Karin sin data upplåst! vad gör lilla eve då?
jo hon sätter sig vid den och höll på att skriva ett mejl till dejtpersonen! men då kommer Karin in i rummet och får syn på mej! "men va faaan!!" så springer hon till sin data! hahahhaha!!!!
hann tyvärr inte skicka iväg det =(
sen fortsatte dagen så! hahaha så mycket skratt och tokigheter!

när jag sluta på tp åkte malin och jag och gjorde lite faxeholmen, men va så satans kallt! så vid 19 gav vi upp! hurr!
åkte ut på coop och handla! ååh saknar det  folket så mycket!

sen åkte vi och hämta Falck, sen vidare och hämta Tarzan.
för att sen åka hem till Malin och laga mat (potatisgratäng) mumma! =P
sen kolla vi på nån av beck filmerna, mysmys! =)

Sen skjutsa jag hem Falck sen åkte jag hem och sooooooooooooooooov! =)


nu har jag nästan nyss vakna, såå mysigt att sova länge! när jag vakna kom Tarzan och kröp upp intill mig, morgonmyyys! =)
klädde på oss en massa kläder -12 grader här! så tog vi en prommis, sen hämta vi dom sista julklapparna som hade kommit på ica.
Nu äter vi frukost!

Strax kommer mamma och pappa och hämtar oss så åker vi och grattar min kusin i skutskär.


blir nog en lugn helg, men har inte bestämt mej än =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0