snösnösnö och blåst!

Igår va man på kalas hos kusinen, åt tacos å umgicks.
vid 17.30? åkte vi hem.

skulle ta det lugnt, men det blev ändrade planer. skulle ha varit med Josse men hon blev sjuk =(
vid 20 ringde Malin som ville att jag skulle med och baka pepparkakor, så hon kom och hämta mej. så gjorde vi oss i ordning hos henne och åt mat
men när klockan börja närma sig 21 kom palm och hämta oss för att vi skulle baka hos han. men de blev ingen bakning. åkte till Tobbe ist där det va ett X antal som satt och spela GH. dom är för jäävla grym på de där!
jag försökte mej på tt sjunga johnny cash-ring of fire. men jag hade för ljus röst så Jonas fick ta över haha!
vid 23.30 traska vi ner mot stan och gick in på Olles. va inte skit mycke folk ute, men tillräckligt för att vi skulle ha kul iaf =)

Tack för en rolig kväll! =)



Idag vakna jag vid 10, men låg i sängen till 11 och myste med Tarzan. Då klev vi upp och gick en sväng. han va inte allt för glad på all snö som kommit. nu får de räcka tycker han! iaf blåst!
sen åkte jag till stallet, red sonatin. hon fick plumsa runt nyhed!
hon va helt störd idag, stog på 2 ben å va allmänt galen! men efter en stund på ritten lugna hon ner sig!

Nu vet jag inte vad jag ska göra =/

Kommentarer
Postat av: Josefine

Dumma hästar som håller på. En ger mig hjärnskakning, en annan står på bakbenen i blåsten.

2009-12-20 @ 17:33:23
URL: http://chossej.blogg.se/
Postat av: syster

tack för en UNDERBAR kväll

2009-12-20 @ 18:44:31
URL: http://malindubeckahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0