Älgjakt!

Japp nu har älgjakten börjat!
de syntes efter flygvägen, stog bilar öööööööverallt!

Igår ringde syrran å väkte mej vid halv 10, sen kunde jag inte somna om. hon ville att ja skulle vara hundvakt åt Tindra, så jag ställde upp och va de. gick och boka en tvätttid till kl 10 och tvättade. bytte sängkläder, ååh så mysigt de va att sova inatt. men har inte varit nån ordning iaf! Tarzan och jag har legat med ett varsitt täcke! =O

sen tog mamma, kajsa. kickis, Tindra, jag och Tarzan en långprommis runt stenö.
efter det blev de hämta emilia som vakna i ljuse imorse! haha! vidare in till stan för att hämta ut pengar, men de misslyckades, mtt kort har sagt upp sig totalt! så kickis fick betala!

sen blev de hem å byta om för att åka till stallet och rida å greja! båda hästarna fick massage av Lina också! nu är Natta äntligen helt lös i vänster bog, bara smällde till när de lossna!! =O

sen åt kickis å ja mat. duscha och somna på soffan. kl 1 gick ja till sängen.

imorse va de samma visa som alltid att vi gick prommis på morgonen. älskar min hund! kan lätt kliva upp tidigare på morgonen för att få vara med honom!

nu väntar jag på att börja jobba. blev tidig till jobbet idag =/
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt härligt.! Jo med mig är det bara bra. SKa du träna med Sonatin imorgon ?

2009-10-12 @ 19:19:00
URL: http://cantaniasnolletta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0