Fullt upp...

idag kan man säga att man haft fullt upp på jobbet, från de vi öppna till ja gick hem ringde det oavbrutet!
därför har jag inte hunnit med nå inlägg än!
morgondagen började ju som alltid att Tarzan och jag myyyste tills klockan blev alldeles för mycket. men hur underbart är de inte då!? obeskrivligt!
tog morgon prommis och åkte till vågbro sen till jobbet.
idag kändes det som det skulle, karin va tillbaka på jobbet efter att varit sjuk! =) massa tok mellan samtalen hinner vi alltid med
igår hade ja en gammal kompis emma bredvid mej ist för karin och det klagar jag inte över! det va tok nice! kul å träffa henne igen! =)

när ja sluta kl 16 åkte ja å hämta Tarzan hos mamma, sen direkt hem å bytte om och åkte till stallet
kickis hade varit underbart snäll å fixa stallet, mocka å allt! tusen tack! <3

traska ut till hagen då börjar kickis ropa på sonatin men då sa ja "tyst så du inte skrämmer natta" om va precis bredvid. hon är lite svår fångad nu för tiden. men de va ingen match idag! istället va de sonatin som tog sig en motionsrunda i hagen! hahah!
vi red dressyr på banan! så grymt kul när de går bra! nu börjar hon bli lös i vänster varv också! wiiie! och jag tänker super mycket på min sists så de kan inte bli bättre än bäst tillslut!

Nu väntar ja på att Josse ska höra av sig så ska man hoppa i varma kläder och åka upp på ridskolan och kolla på cia träningar! kul att umgås lite med henne också! =)
sen blir de nog varm oboy å kvällsmys med bästa Tarzan!
Ps. han fyller år imorn =) Ds.

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0