Hopp träning

Igår red jag med Marie! =) jag red Sonatin och hon Natta, gick jätte  bra förutom att Natta snubbla och gick ner på knä =( såg inte spec idag. men får kolla imorn också!

kring kl 19 va vi klar i stallet så mötte jag upp Sofia på pizzan, vi beställde pizza å åkte över på ica och handla tooook mycket godis! =)
Vi kollade på Idol och pratade om allt och ingenting! minnen! minnen!<3

imorse klev ja upp 7.15 å åt frukost tog som vanligt morgon prommis med Tarzan. sen åkte jag till stallet å fixade allt utom hösilage för de hann jag inte, sen tog ja in Sonatin klöpp hennes man och gjorde henne snygg och åkte in på träning! giiick så jäääävla bra! så himla nöjd! =)
sen åkte vi tillbaka till stallet igen å gjorde de sista å så.
Mamma tog min älskade Tarzan med sig hem till sig eftersom jag ska åka å jobba på coop nu!
längtar redan efter honom!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0