Liten men tuff!

tänk att helgen är så kort! =( imorn är de ny vecka igen! men men ny vecka nya möjligheter!

helgen har jag spenderat på att jobba på coop! annars har jag bara tagit de lugnt, träna ju i går på Sonatin å de gick ju som ja skrev skiit bra!
gick bra att jobba, först när ja kom ner på golvet fick jag vääärldens klump i magen! jag kommer inte ihåg nått! vart ligger alla grejer? massa frågor flög runt, men de släppte fort! gick kanon tycker jag! satt lite i kassan också, ååååh plu nummer? hade glömt bort vssa, men efter en liten stund plocka ja fram dom i min hjärna och allt gick som på räls som de brukar göra=)

på kvällen gick jag å la mej nästan på en gång när ja kom hem, dock vakna ja av att Conny flyttade bilen som stog utanför porten, men somna om lika fort igen!

Imorse va de kämpigt att kliva upp, hade ingen aning om varför klockan ringde, men kom på de efter en stund, blev mys med Tarzan innan vi klev upp.
jobbade 8-14 idag! kändes mycke bättre idag!
efter det så åkte jag och hämta mitt lilla hjärta hos mamma och pappa så åkte vi till stallet och red. Natta blev inte halt efter att hon nästan gick omkull i fredags iaf! Pust!

Nu väntar jag på kickis så ska vi äta tacos =P

I veckan är de hårdkörning! KM i helgen!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0