Magkänlsa

Säger bara en sak, Lyssna på magkänslan! =)
det har jag gjort den här helgen! och vad har det gett för resultat?
jo att det inte kunna gått ett dugg bättre än vad det gjort!
åkte in till ridskolan vid 9. efter lååång väntan för domva så seg så va de min å sonatins tur!
framridningen kändes sådär, va så trångt. men gick in på banan, såg alla hinder SHIT JA KAN INTE BANAN!!! =O
snabb memorera den innan jag fick startsignal, pju ja mindes den!
så fick jag startsignal och jag börja galoppera första hindret gick kanon sen fick hon eld i arslet! jääävlar vilken galopp hon hade! och ist för att hålla in henne så lät ja henne gå i det tempot, och de va de bästa ja kunna gjort! vi 0a grunden! =) ööööverlyckligast va ju jag!
jag och sofia gick med sonatin i väntan på omhoppning! då kommer ja på, jag kan inte omhoppningen för så höga förväntningar på mej själv hade jag inte! =O  sprang in och kolla igenom den. valde inga speciella vägar, de fick bli som de blev. dock är hon lite svag i galoppen så hon höll den inte i svängarna! men vi slutatde på en 2a plats! =) vi fick 1 rivning. (mitt fel) dålig väg och dålig fart! tok nöjd!

nu ska ja pilla i mej lite mat och sen sticka å rida Natta innan tvättiden börjar klockan 17!

Så nöjd över mina princessor! all tid jag lagt ner på dom har verkligen gett resultat!


HAPPY HAPPY HAPPY

Kommentarer
Postat av: Sofia

bäst bäst bäst:) hihi så roligt å se dig rida du har verkligen utvecklats ännu mer och du rider riktigt bra:D

2009-10-25 @ 13:43:16
URL: http://sodiro.blogg.se/
Postat av: Eve

Tack stumpan! <3

2009-10-25 @ 13:50:25
URL: http://evedubeckahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0