road trip till sundsvall

Igår satt man barnvakt till linnea, hon sov hela tiden så va inte direkt ansträngande. malin bjöd på tacos, men min mage är tydligen inte emottaglig mot mat. =S cosmos gjorde mej sällskap undertiden malin, jonas, ida, falk och palm va på bio. när dom kom hem kollade jag klart på idol och brumma hemåt!
Tack ändå för maten malin! <3
Då kom Annelie och gratta Tarzan på hans födelsedag, hon åkte då vi båda höll på att somna!
men de blev en liten trevlig pratstund iaf!

07.00 ringde klockan imorse. och Tarzan och jag flög upp ur sängen.
som gamla vanliga rutiner så åt vi frukost och gick prommis, han fick en längre prommis idag också eftersom han skulle på vara hos Cosmos idag. väl ute på prommenaden så möter vi på 3 rådjur som står och glor på oss!
Åker till Vågbro för att hämta Kajsa och åka och lämna som till Cosmos, då hade inte mammas klocka ringt! så hon flög upp ur sängen!  gjorde sig klar medan ja åkte med hundarna.

sen kom sofia och hämta oss så åkte vi och hämta Irene också, och färden mot Birsta City började!
vi började på Ikea, sofia! jag förstår om du tycker det är tråkigt med ikea!! de tog 1,5 timme att komma runt! då gick vi vilse 2 ggr och Irene tappa bort vagnen som hon lyckats lämna någonstans inne i butiken, men dom hitta den, Sofia och jag stog bara och skratta åt dom!
väl framme vid kassorna så låg alla grejor huller om buller i påsarna så vi hade fullt shå att sära på allt!

sen gick vi över till rusta, där hitta ja skit snygga tapeter till vardagsrummet. så nu gäller de bara att blinka tillräckligt mycket för pappa så han hjälper mej att sätta upp dom så målar jag resten av rummet!
resten av dagen på birsta så virrade vi runt som 4 virrhönor och handla en massa massa saker!

när vi kom hem så åkte ja å hämta Tarzan på en gång! längtat så otroligt mycket efter honom!
Tack för hundpassningen Cosmos!!

Vill även tacka Malin som va snäll och fixa hela stallet idag även fast jag inte bad henne om detta.
Tusen tack! <3

som tur va så kom kickis hem samtidigt som mej så hon fick äran att hjälpa mej att bära in alla saker jag köpt och blev visning av alla saker.
sen gick vi ner å åt, duscha å bytte om för att åka å säga hej till Emilia som vi skulle på fest till (blev nylkter). men där va de tomt när vi va klar så vi åkte in till stan ner till verkstan å hälsa på ist!
ni sitter vi i varsin lägenhet..
Nu ska jag sova, är super trött efter denna dag!
men värt varje sekund!

Pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

hahaha kanon dag och himlans roligt:)

2009-10-11 @ 08:23:04
URL: http://sodiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0