Tisdag

Imorse vakna jag kl 8 av mig själv, bara en liten stund senare ringer mamma som trodde ja sov över. tur att man har mammor säger jag<3 fast jag hade ju inte sovit över, jag började kl 10. så Tarzan och jag myste till kl halv 9 då ja hörde kickis åka, hann lagomt kliva upp och klä på mig så ringde kickis, då hade hennes bil lagt av efter flygvägen så jag fick skjusta in henne till jobbet. åkte hem igen och gjorde mig riktigt klar och åkte å lamna Tarzan i Vågbro sen åkte ja på jobbet. jag älskar mina kollegor =)
mitt system låg nere från 14-17 så de blev lite långtråkigt på jobbet..
Kickis kom å hämta mej på jobbet när ja sluta eftersom hon fick ta min bil när hon sluta.
då åkte vi till vågbro för att hämta Tarzan, då passa pappa på att sno min bil och slängde om till vinterdäck!
Sen åkte vi hem, då kom Malin och Falk så åt vi middag!
Idag red mamma och kickis! de hade gått bra =) tack för hjälpen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0