äntligen freeeeedag!

wihoooo! =) äntligen fredag!
vakna upp med världens huvudvärk! =( men ska kämpa dagen ut iaf
träningen gick kanon igår, dock lång väntetider och de är ju inte spec kul
men vi hade en hel träning utan ett enda stopp! de är bra! hoppas att hennes spärr börjar släppa!
Tarzan satt och sjöng på läktaren varje gång jag red förbi honom, gullungen min!

sen blev de hem å äta hos kickis som hade laga mat åt mej sen blev de bumms i säng!

nu är de 8 timmar kvar till efterlängdtad helg! i helgen tänker jag inte jobba!

går bättre på jobbet idag iaf, hittills!

undra va man ska hitta på i helgen då, känner att jag är på ovanligt bra humör idag
kanske är för ja låg å myste med älsklingen i 1h imorse!


Kommentarer
Postat av: Kickis

Du får leka med mig! :D

2009-09-11 @ 12:46:17
URL: http://kickiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0