HAPPY FEET

mina fötter hoppar av glädje! känner mig så lycklig, pusselbitarna börjar falla på plats! =)


Idag har jag varit riktigt duktig tycker jag själv! klev upp å släppte ut hästarna imorse. trött som ett ruttet lik om inte värre! men ut kom alla hästar iaf!
åkte hem och släppte ut Tarzan som sprang som en iller fram å tillbaka på gräsmattan och sen satte sig å vänta utanför porten.
åt lite frukost och åkte in till stan för att uträtt ärenden. åkte på coop å fördrev tiden lite med Sandra, trevligt trevligt! massa prat som alltid! =)
vidare mot ridskolan och hämta kajsa, sen blev klockan 10 så åkte ja på apoteket.
sen blev de fika med sofia, diana å  lilla Nova! mihihi hon va så sööt!
efter det åkte ja hem å skrev på fb om nån ville med på prommis, när ja står å viker tvätt som ja tvätta i söndags så får ja sms av krisin möller att hon ville hänga med så hon kom så tog vi en prommis i solen, massa prat där med! kul att ha kontakt med gamla arbetskamrater! =)
när hon åkt hem skickar sofia sms om vi ska äta tacos, och tacos blev de! smask! kickis fick smaka hon också! sen åkte vi till stallet och red på banan men va så mörkt och trångt så ja gav upp...
men natta är alltid bäst!

har ringt massa braiga samtal ja skulle ha gjort för längesen egentligen, men nu är de gjort!

rockabilly 17\10

Pusshej

Kommentarer
Postat av: sofia

:D:D

2009-09-30 @ 22:23:06
URL: http://sodiro.blogg.se/
Postat av: Josefine

Smask med tacos!

2009-10-01 @ 11:01:36
URL: http://chossej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0